Monday, February 02, 2009

Terug naar de werkelijkheid?

Kraamperiode van 10 dagen is officeel voorbij. Maar de roze wolk duurt voort.

Gisteren een 'regeldag'. Dat wil zeggen dat baby voor het eerst midden in de nacht niet te verzadigen was. 2 uur ben ik bezig geweest om het hongerlapje te voorzien van eten. Maar niet dat ik klaag; dat was voor het eerst en vannacht was alweer prima. Baby valt tussen 21.30 en 22.30 zelf in slaap, gaat rond 23.00 uur mee naar bed, vraagt rond 03.30 om een voeding en maft vervolgens door tot een uurtje of 07.00. Heerlijk!

Pluk is nog steeds erg blij met zn broertje (zie onderste foto). "Hallo lieve flur-pus-oogje", hij blijft kusjes geven en vroeg gisteren zelfs of er niet nog een jommetje bij kon komen. Hij is soms wel een beetje van slag. Een klein dingetje kan ervoor zorgen dat hij ontroostbaar is, of enorm gaat dreinen. Ik denk dat het een teken is dat ie een beetje extra aandacht wil. En dat krijgt hij dan ook. Even een verhaaltje vertellen of in de gang met de bal spelen doet al wonderen.

Kraambezoek: Tal en consorten

Meer kraambezoek: Oma Toni

Voor het eerst naar buiten, Pluk duwt de wagen

Wattisielief!

3 comments:

  1. Oooooh, die onderste foto (Pluk en Flur) is echt te lief! Direct inlijsten zou ik zeggen.

    ReplyDelete
  2. Maar hij is ook lief!

    ReplyDelete
  3. Anonymous4:18 PM

    Hoi Nienke,

    Ik kreeg bijna traantjes in mijn ogen van de laatste foto. Heb hem meteen weg geplukt, en staat nu als desktop op de PC.
    Groetjes Oma Steffie

    ReplyDelete