Thursday, February 26, 2009

Pluk in het ziekenhuis

Vorige week woensdag alweer moest Pluk voor de laatste operatie. Door een paar ingegroeide huidcellen was er na de laatste operatie een vetbultje ontstaan in zijn voorhuidje. Die moesten nog even worden verwijderd. Kleine ingreep. Voor volwassenen zou het onder een lokale verdoving kunnen, maar omdat het op een delicate plek zat moest Pluk wel een roesje zodat hij helemaal weg zou zijn. Gelukkig hoefde hij deze keer geen ruggeprik.

Hij was ingeroosterd om 11 uur. Dat was al een opgave, want hij mocht 's morgens dus alleen een beetje diksap. Meneer had brulhonger. Binnen notime klokte hij een hele fles diksap weg en dat viel verkeerd, dus dat kwam er direct weer uit. Toen was er ook nog vertraging. Twee uur te laat werd Pluk geopereerd. Toen had hij natuurlijk helemaal brulhonger.

Roland bracht hem weg en ik mocht bij hem toen hij net weer wakker was. Totaal dizzy trof ik hem aan in het operatiebed. Het eerste dat hij vroeg was of hij nu ein-de-lijk die eierkoek mocht eten die ik in mijn tas had zitten. Dat mocht gelukkig.

We waren de laatsten die dag die werden geopereerd, maar omdat Pluk zo stoer was; hij had helemaal niet gehuild, en hij direct wilde eten en drinken, waren we de eersten die ook weer vertrokken.
Wat ben ik trots op mijn kleine stoere vent!


Koekoek

Wat nou obesitas?

Infuus mag eruit

Haaaaaa eierkoek!

1 comment:

  1. Anonymous8:31 PM

    Wat een bikkeltje is het toch!

    Kusz Jezusje

    ReplyDelete