Monday, January 05, 2009

Beter

Hier gaat het gelukkig wat beter. Kerst en de jaarwisseling heel doorgekomen. Vandaag is het 5 januari en baby zit nog veilig op zijn plek.
En goed klem met zijn hoofd in mijn bekken en dat helpt erg qua instabiliteit. Ik kan opeens weer bewegen enzo. Moet wel rustig aan blijven doen van mijn fysio, maar ik heb vandaag zelfs een muurtje geschilderd in de badkamer op de nieuwe verdieping.
Fluitend door het leven? Dat nou ook weer niet. Als ik buk komt het maagzuur mn oren uit, na de buikgriep flink wat oefenweeen gehad en slapen?.. graag heel veel slapen! Maar het lukt niet langer dan 1,5 uur achter elkaar want dan moet ik plassen, draaien of krabben ofzo.. en dan word ik natuurlijk weer wakker. Mijn wallen zijn inmiddels zo groot dat als ik rooie lampjes aan mijn wimpers hang ik vast ongepast herenbezoek krijg...

Maar niet klagen, gewoon doorgaan. Nesteldrang viert hoogtij. Ik ga zo obsessief voegenpoetsen in de tweede badkamer.. Misschien valt er nog wat van te maken.

Maar eerst dit: een paar foto's van buik (en ik) die mijn zus heeft gemaakt tijdens uitgebreide fotosessie twee weken geleden.

3 comments:

  1. Anonymous12:03 AM

    Hallo daar,

    Staat je best goed hoor, jammer dat je af en toe beroerd bent. Ok, ben gewoon ook een beetje blij dat ik (eindelijk) dunner ben. hehehe. Laat de "babbie" maar lekker zitten tot het zijn tijd is.

    Dikke knuffels van de andere kant van Amsterdam.

    Petra

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:40 AM

    Hallo Nienke,
    Het is me gelukt om jouw foto met zwangere buik op te slaan op de computer. Nu nog zoals beloofd een paar van Julia, ik weet nu hoe ik het moet doen.
    Groetjes Oma Steffie

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:57 AM

    Oh man....je bent echt mega....! Waar zijn de foto's van ons samen?? Het is echt niet te geloven dat we maar 3 1/2 week schelen!!!
    :-D
    Kus lieve schat!!!

    ReplyDelete