Thursday, January 15, 2009

40 +1

40 +1.
Zo komt het in mijn dossier als ik vandaag beval. Maar dat gaat niet gebeuren want het is nog erg rustig in de buik.
Het wordt vast geen steenbok.. het wordt vast een waterman. Dan zit ik nog langer dan een week.
Ik vind het best.
Mobiliteit is behoorlijk terug dankzij het hoofd dat de boel fixeert. En de rest van de kwaaltjes zijn binnen nu en twee weken ook verleden tijd, dus dat kan ik hebben.
Tot die tijd doe ik een aardige Boeddha-imitatie op de bank.

En dan hier op verzoek:
Meer buikenfoto's.
Dit ben ik samen met lieve vriendin R die net een maandje (13 februari) later mag bevallen dan ik. :-)


3 comments:

  1. Anonymous12:35 PM

    ach 8 dagen over tijd is ook prima te doen... stond op 5 dagen overtijd nog een muurtje te scilderen, geen centje pijn! ik ga voor 28/01/09 (sorry, maar dat denk ik gewoon!)
    kus kristy

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie buiken!!

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:15 AM

    Hallo Nienke,
    Ik ben voor de waterman, een steenbokje hebben we al (Julia) en uit evering weet ik dat een Waterman een goed soort is.
    Kus Oma Steffie

    ReplyDelete