Monday, January 19, 2009

40+4

Wat voelde ik me stoer toen ik gisteren (zondag) toch nog even met mn zus de stad in was om een kadootje te kopen voor mijn moeder die woensdag jarig is.
4 dagen na uitgerekende datum en 'even een Kalverstraatje pakken'. Ha, dat kunnen er ook niet veel zeggen.
Natuurlijk hebben we weer dikke pret gehad, schommelend door de Kalverstraat. De menigte week uiteen (oke, da's niet helemaal waar).
Het kadootje is gelukt. Wel de hele nacht last gehad van harde buiken.. zou het? Neh, t zal wel niet doorzetten.

Maar hier is het bewijs:


3 comments:

  1. Anonymous11:49 AM

    ha welles 6 dagen overtijd ff lunchen mij t kafe van denieuwe kerk in amsterdam!!! nu jij weer!
    hang in there!

    ReplyDelete
  2. Wat dacht je van 41+5 in de Ikea op zoek naar een kast!? En 41+6 in de Albert Heijn op zoek naar avondeten!?

    ReplyDelete
  3. Ik ben nog nooit langer dan 40 weken zwanger geweest! Ik had jullie vast verslagen als dat wel zo was geweest ;-)

    (Bij 39 +6 nog wel even de weekboodschappen gehaald met dreinerige peuter bij me, telt dat?

    ReplyDelete