Monday, January 26, 2009

Dag 5

Fedde doet het geweldig. En met de kraamkoningin gaat het eigenlijk ook prima. De dagen met stuwing zonder borstontsteking doorgekomen en borstvoeding is nu helemaal op gang. Lang leve de gele spuitluiers! Vannacht mocht ik 3 voedingen doen, gisteren wel twee en eergisteren hebben we zelfs 5 uur achter elkaar heerlijk geslapen. Behalve het mooiste kind, heb ik ook nog het zoetste kind gekregen. (ja, ik weet het, maar laat mij nou ff lekker op die roze wolk zitten) ;-)

Vandaag is de navelstomp er afgevallen. Gelukkig maar, want het mannetje begon een beetje te ruiken en nu is ie weer heerlijk frisse baby.
Kraamtranen? yep, die heb ik ook. Lekker een potje grienen bij het journaal, of zelfs bij een verhaaltje uit het voorleesboek van Pluk.
Maar ach, dat hoort erbij. Je kunt het beter maar nemen. Als ik het ga verdrukken komt het vast overmorgen drie keer harder terug.

Dag 5 alweer. Wat gaat zo'n kraamweek toch snel. We zijn alweer op de helft. (ik ga denk ik nog maar even een potje grienen..)



Carla, de kraamhulp die 5 dagen is geweest.

Eigen gebakken koekjes versieren met blauwe muisjes (sorry Tal, beter goed gejat, dan slecht bedacht.. Dank voor je geweldige idee!)

Het resultaat.

Fedde in zn groene pak.

No comments:

Post a Comment