Tuesday, January 20, 2009

Nee hoor, vandaag niet...

En de komende paar dagen ook niet.. ;-)
Was net bij de verloskundige en die heeft de zaak even bekeken en ik heb nog geen milimeter ontsluiting. Baarmoeder denkt er zelfs nog niet over na.
Dus het wordt gewoon een watermannetje. Jammer voor de steenbok-stemmers. :-(
Het noodplan is getrokken:
Volgende week maandag 26 januari gaan ze me strippen (vliezen losmaken van de baarmoeder). Bij Pluk had ik toen binnen een half uur mijn eerste wee te pakken. Maar mocht het toch niet werken, dan breken ze dinsdag de vliezen. Volgens de verloskundige werkt dat eigenlijk altijd.
Dus zet het in je agenda: maandag 26 januari krijg ik een baby.

5 comments:

  1. Anonymous12:57 PM

    26 januari...dat is voor mij hoeveel te vroeg? 18 dagen geloof ik...dat is wel heel veel gevraagd hè ;-)

    ReplyDelete
  2. Joh, je mag 3 weken (21 dagen) voor je uitgerekende datum thuis bevallen..
    ;-)

    ReplyDelete
  3. Anonymous4:46 PM

    Hoi Nienke,
    Je maakt hem wel he, nog langer wachten nu weer de 26 ste. Maar ja gedult is een schone zaak, maar die heb ik niet, dus kom op met die baby.
    Kus Oma Stefie

    ReplyDelete
  4. Op 26 januari worden leuke mensen geboren :-) Dus kom maar op met die beeb!
    (maar eerder mag ook hoor!)

    ReplyDelete
  5. Anonymous11:35 PM

    cape-je is af dus gooi maar los die sluizen!!!(of gaan we gewoon donderdag maar weer eens een poging tot lunch doen??) En ik had m de 28e besteld toch??
    kus kristy

    ReplyDelete