Thursday, June 22, 2006

Lekker meegalmen

Eindelijk snap ik waarom vrouwen veranderen in gillende gekken bij de concerten van sommige megasterren. Het gebeurde mij ook..
Robbie Williams gaf gisteren zijn eerste concert in de Arena en het was geweldig! Fantastische sfeer en natuurlijk kon iedereen 90% van het repetoire moeiteloos meezingen. Echte krakers als 'Feel', 'Angels' en 'Rock DJ' galmden door de Arena en waren vast tot in Utrecht te horen.
En als iedereen zo staat te swingen dan doe je gewoon mee. Het is ook heerlijk trouwens: lekker ongestoord meebleren zorgt ervoor dat je even al je dagelijkse beslommeringen vergeet. Totale ontspanning. Natuurlijk had ik me voorgenomen om cool te blijven, maar dan mis je toch de helft. Dus dan tref je je zelf -samen met zus en zwager- aan temidden van een horde gillende wijfen en je valt niet eens op..

Hoewel... we vielen wel degelijk op want we zaten (toevallig) op de perstribune. Erg luxe: een eigen tafeltje (met netwerk en kabel aansluiting) en meer dan voldoende ruimte om lekker te dansen en te bewegen. Alleen spring je wel wat meer in het oog. Dat mocht de pret niet drukken en Mette is zo mogelijk nog gekker dan ik, dus we hebben ons echt uitgeleeft!

3 comments:

  1. Anonymous2:14 PM

    Galmen is het juiste woord: het is en blijft een baggerstadion, zeker voor een concert.

    Het geluid was slecht, zelf RW gaf dat meerdere malen aan, microfoon van zangeres viel weg tijdens Kids en het zicht vanaf het veld ook nihil. M'n vriendin baalde na afloop flink.

    Als objectievere toeschouwer vond ik de show niet echt super. Ik had er veel en veel meer van verwacht in ieder geval, maar wellicht dat het voor de echte fan die bij iedere knipoog van RW al in katzwijm valt wel fantastisch was.

    ReplyDelete
  2. Het geluid in het stadion blijft natuurlijk bagger, maar de doeken die ze hadden opgehangen hielpen wel. Ik heb het wel eens slechter gehoord.
    Ik vond het een geweldige show, RW is een echte publiekscharmeur. Het hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf wat je ervan verwacht. Ik had de kaartjes met een mazzeltje en het was een spontane en daardoor leuke avond.
    :-)

    ReplyDelete
  3. Anonymous8:36 AM

    Hallo daar, ik ben donderdag geweest en tja het geluid. Het maakt allemaal niet uit hoor. Wij zijn uit ons dak gegaan, al zag ik niets behalve op de schermen. (had een veldkaart). De sfeer was fantastisch en het was een heerlijk avondje weg van de dagelijkse realiteit. Heerlijk.

    ReplyDelete