Tuesday, November 27, 2007

Daar zit ik dan..

Daar zit ik dan. Ben de hele week overdag vrij omdat ik 's avonds moet werken. Nieuw rooster. Alle diensten zijn op een hoopje gegooid omdat een paar collega's last hadden met de wisselingen van 's avonds naar overdag werken. En nu ben ik dus overdag vrij. Wel pluk weggebracht naar de kindjes, wat anders gaat de regelmaat er uit. En (eerlijk is eerlijk) een dagje voor jezelf is ook best lekker. Vanmorgen al heerlijk geroeid met De Zus. Het water was spiegelglad en het zonnetje scheen.
En nu zit ik thuis. De huishoudhulp (luxe!) is er en ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Wil douchen, maar daar kan ik beter even mee wachten. Wil boodschappen doen, maar dan wil ik eerst douchen, moet ook nog langs het postkantoor, maar dan wil ik ook eerst douchen.
Typisch gevalletje ziel onder de arm dus.

Ga zo maar even mn werk mail checken. Zullen wel de afkickverschijnselen zijn...

No comments:

Post a Comment