Tuesday, July 11, 2006

Dag extra werken

Mijn baas heeft me gevraagd of ik een dag per week extra wil komen werken. Vanaf augustus ga ik dat inderdaad doen. Iig voor de duur van 3 maanden en dan zien we wel weer.
Ik heb dat altijd graag gewild omdat ik dan beter kan functioneren en het ook beter is voor mijn positie op de arbeidsmarkt. Ook prettig omdat het een behoorlijke bom extra duiten oplevert.
Maar nu het opeens werkelijkheid wordt moet ik zeggen dat ik begin te twijfelen. Een hele dag minder voor mijn mannetje. Een hele dag minder knuffelen. Ik mis 'm nu al. een vaag soort knoop vormt zich in mijn maag.
Toch denk ik dat ik het maar ga proberen. Als het niets is heb ik gelukkig de mogelijkheid weer terug te gaan naar 3 dagen.

1 comment:

  1. Anonymous8:54 PM

    Positief blijven denken hoor en dus meeeeeeeer genieten van alle momenten die je bij je ventjes bent.

    ReplyDelete