Friday, December 02, 2005

Weer voedselvergiftiging?

Gisterenavond had ik een uitje met mijn werk. Altijd een heel gedoe: naast mijn gewone spullen moet natuurlijk de kolf, de flessen om de moedermelk in te stoppen, de koelelementen etc. mee. Maar zo'n uitje is ook weer eens wat anders. In het kader van "het kan niet lulliger" gingen we bowlen en daarna steengrillen bij Knijn. Na het bowlen -waarbij ik als overall verliezer ben geeindigd- voelde ik me niet zo lekker worden. Aan tafel tussen de steengrill dampen werd het er niet beter op. Misselijk. Na een patatje en 1 stukje zalm hield ik het niet meer en heb ik op het toilet alles eruit gegooid. Daarna natuurlijk snel naar huis voor ik niet meer op mijn benen kon staan. De angst sloeg me om het hart want ik heb vandaag weer voorstellingen en dan kan ik niet ziek thuis liggen. Wat was ik ziek. Thuis nogmaals een bezoek aan het toilet moeten brengen en daarna met een extra dekbed en een emmer naast mijn bed maar snel gaan slapen. Gelukkig duurde het tot 04.00 uur voor Plukkie kwam en kon ik dus echt even wat uurtjes maken. Vanmorgen opgestaan en slappe thee gedronken en een beschuitje gegeten. Toen dat erin bleef nog wat krachtvoer en nu gaat het wel weer. Volgens mij kan ik vanavond wel spelen. Volgens mij is het dus geen griep maar weer een voedselvergiftiging. Een maand geleden had ik na het eten van salades op het kinderdagverblijf ook al problemen. Het lijkt wel of mijn ijzeren maag nu echt de geest heeft gegeven..
Erg jammer van mijn uitje, maar gelukkig is de schade beperkt gebleven. Nu eens douchen en kijken of ik niet ga strekken.

No comments:

Post a Comment