Wednesday, December 07, 2005

Het viel een beetje tegen

Roland heeft vandaag zijn eerste papa-dag. Voor mij betekende dat een uur langer blijven liggen! Heerlijk. Maar toen ik eenmaal moest opstaan en die twee heerlijke lichamen in bed moest achter laten viel het toch een beetje tegen. Wat zijn ze lief samen. Maar carriere-vrouw moest weer op pad om het geld te verdienen. Buiten nog donker, de kilte om je benen en een natte plens in je gezicht maken het er niet beter op. Eigenlijk ben ik heel zielig.. ;-)
Te meer omdat ik nog de hele ochtend in vergadering mag en ik niet eens de stukken heb doorgelezen. Het begint weer lekker vandaag.

1 comment:

  1. Ja, moeilijk is dat hè! Toch laat ik liever twee lijven achter in het warme bed, dan dat we met z'n allen lopen te haasten en Bret naar het kdv moet. Het is voor dat kleine mannetje van je en z'n papa toch ook veel leuker om lekker samen thuis te zijn! Alhoewel, dat mannetje van mij vindt al die kinderen om zich heen ook wel reuze interessant... Nou ja, twee dagen kdv per week, het is wel prima zo.

    ReplyDelete