Sunday, December 11, 2005

Paprika Rules!


Het was alweer vorig weekend dat ik twee avonden weg was om de laatste voorstellingen te spelen. Roland moest zelf het eten voor Plukkie organiseren. Natuurlijk zou alles prima gaan, maar ik had wel het eea voorbereid. Paprika moest het worden. Roland had alles prima georganiseerd. Maar geen van ons kon vermoeden dat paprika zo'n succes zou worden. Terwijl ik stond te grimeren in de kleedkamer ging mijn telefoon: "Nienke, dit moet je horen". Op de achtergrond hoorde ik een luid gesmak en gekreun; hij ging helemaal uit zijn dak van de paprika!
Heerlijk vond hij het en met gemak at hij een halve op. Wat een genot. Komt natuurlijk goed uit, want paprika is erg gezond. Hopelijk is het een blijvertje. Kijk voor meer paprika-foto's op http://www.tristanmerlijn.nl

No comments:

Post a Comment