Monday, November 30, 2009

Sinterklaasfeest

Gisteren was het Sinterklaasfeest van mijn werk. En omdat ik binnenkort waarschijnlijk werkeloos ben pikken we nu nog even alle graantje mee. Ongeveer 50 kinderen waren komen opdagen. Niet te veel dus. Mama's en papa's hoorden er niet bij. Maar dat was even schrikken voor Pluk. Er was geen manier waarop ik er tussenuit kon knijpen zonder dat hij het heel hard was gaan huilen. Gelukkig mocht ik toen wel blijven. En dat was maar goed ook, want nu kon ik foto's maken.

Er was een goochelende clown, kinderen die dansten en zongen, een man met een 'arkkordeon' zoals Pluk zei toen clown Kappi hem dat vroeg en tussendoor een pakje sinasappelsap en chips.
Toen hard zingen en daar kwam de Sint. En hij had wel 4 pieten bij zich. Prachtig natuurlijk. Ademloos toekijken terwijl je op een pepernoot kauwt. En dan aan het einde met je groene kaartje een prachtig jongens-kleuter-kadootje ophalen. En met Sint op de foto.


'Mama niet weggaan!'


Ademloos

Met Sint op de foto... wel een beetje intimiderend

1 comment:

  1. Anonymous11:37 AM

    Wat een mooi pak heeft ie aan!

    Kusje!

    Jezusje

    ReplyDelete