Friday, March 06, 2009

Hoe noemen we baby voortaan?

Pluk heet op dit blog al jaren Pluk.. maar voor onze nieuwkomer ben ik er nog niet uit. Voor de oplettende lezer: ik heb tot nu toe geexperimenteerd met Polletje Piekhaar (vanwege zijn kapsel), Punky (suggestie van mijn zus), Hozebolletje bolletje (bijnaam die Pluk hem heeft gegeven) en De Zatte Hamster (zoals wij in huiselijke kring baby inmiddels noemen).
Maar echt duidelijk is het nog niet.

Daarom wil ik mijn lieve lezertjes om hun mening vragen. In de poll hiernaast kun je stemmen.
Natuurlijk hou ik wel veto over de uitslag. Dat kan betekenen dat wat jullie ook vinden.. ik toch lekker mijn eigen zin doe.
;-)

En als jullie nog andere ideeën hebben dan kun je ze kwijt in de comments.

6 comments:

  1. Anonymous6:34 PM

    Hallo daar,

    Ik heb wel gestemd hoor, maar wellicht kun je de hamster gewoon bij zijn naam noemen? Het is maar een suggestie....

    hihi, ben zelf ook dol op bijnamen hoor.

    knuffel
    Petra

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:49 AM

    Hoi Nienke,

    Hou het maar gewoon op BOLLETJE, dat vind ik nog het meest van toepassing.
    Kus Oma Steffie

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:13 PM

    Ik Polletje Knor wel passen !. Het heeft wat van Bolletje én omschrijft zijn coole kapsel. Verder hoor je hem alsmaar knorren als, inderdaad 'een zatte hamster', maar dat wordt dan weer te lang.

    ReplyDelete
  4. Ik ga ook voor Bolletje.

    Petra, in een blog hebben kindjes een nick, da's nou eenmaal leuk. Die naam hebben ze nou eenmaal, maar een nick is gewoon een extraatje :-)
    (ik kan me niet voorstellen De Kop en Het Mannetje bij hun echte namen te noemen op mijn blog. en op een forum waar ik vaak kom hebben ze weer andere namen ;-) )

    ReplyDelete
  5. Anonymous10:31 AM

    ik zeg punkie!! (ik heb namenlijk zelf al een olletje polletje :)
    kus kristy

    ReplyDelete
  6. Anonymous7:51 PM

    Hallo Titatallina,
    Dank voor de uitleg. Ben van heel veel niet op de hoogte, vandaar. Daarom lees ik graag veel van hetgeen jullie allemaal vertellen.
    groetjes
    Petra

    ReplyDelete