Thursday, January 26, 2006

Weer een hoop gebeurd

Soms het je van die dagen dan is het gewoon saai en soms heb je dagen dat je het niet kunt bijhouden. Dus ik zal de afgelopen week even in 1 keer beschrijven. Zondag hadden we eerst de schipperdag. Dat was erg leuk: mn loeigrote familie weer een keer gezien en dat was jaren geleden, dus dan heb je wel wat te bespreken. Tristan was niet de jongste baby: mijn neef Remco en zijn vriendin Marcha hebben 6 weken na ons een dochtertje gekregen: Julie. Grappig, want Tristans eerste nichtje heet Julia. Hij was weer uitermate vrolijk en gezellig en hield het uit tot 20.00 uur. Toen gingen we terug met de auto en voor we de straat uit waren sliep hij prinsheerlijk.
Maandag mocht ik naar het CB. Wederom is ie goed gekeurd: 10 kilo, 73 cm en prima in proportie. Altijd fijn te weten. Wel natuurlijk weer een raar advies: stoppen met yoghurt en starten met vlees. Nu wilde ik wel starten met vlees zo rond 9 maanden, maar ik wilde niet stoppen met yoghurt. Hij vindt het zooo lekker. Dus even vraagje gepost op de bijvoedingsforum en toch maar besloten om niet te stoppen met yoghurt en karnemelk. Volgende week loopt bovendien mijn kolfrecht af, en dus moet ik minimaal 1 voeding vervangen voor iets anders en als hij dan lekker karnemelk drinkt is dat prima lijkt me. En de kinderdietist ook, dus we doen het gewoon op mijn manier en niet zoals het cb wil: voeding vervangen voor kunstvoeding. Toch blijft het raar dat je als zo'n instantie dingen heeft aan te merken op jouw manier, je dan toch onzeker wordt. Niet doen: mannetje lijkt heel gezond en gelukkig, dus het CB kan in de hoogste boom gaan zitten. ;-)
Tot slot het laatste.. vannacht.. vannacht wat zoooo heeerlijk! voor het eerst in zijn korte geschiedenis sliep hij.. van 19.30 tot 06.00 uur. En daarna sliep hij weer gewoon door tot 07.30. Wat een genot, ik wist niet dat het zo veel met je doet als je gewoon 7 uur achter elkaar kunt slapen. Ik voel me vandaag of ik de wereld aan kan! Het geheim: Kindival. Geniaal spul! 3 pilletjes voor het slapen gaan en het ging elke nacht een stukje beter. We zijn er vorige week vrijdag mee begonnen. Ik hoop dat ik hem op deze manier uit zijn gewoonte kan trekken van om de 3 uur wakker worden. Ik hoop zo dat dit geen eenmalige actie was en dat hij het vannacht weer doet.
Morgen meer nieuws, ook over Rolans sollicitatie(!) avontuur bij Speurders.nl.. Dus volg het op de voet op Nienkes.blogspot.nl.

1 comment:

  1. Anonymous8:18 PM

    Hallo moppie,
    als trouwe fan lees ik natuurlijk regelmatig je blog. Ben erg blij voor je dat je eindelijk weer weet wat een hele nacht doorslapen is. Ben benieuwd naar de foto's op Tristans site!
    kus
    Peetje

    ReplyDelete