Friday, January 13, 2006

Plukkie pus-oog 2

Natuurlijk zijn we inmiddels naar de huisarts geweest en hebben we ooggel gekregen om de ontsteking van het bindvlies mee te genezen.
Maar of het nu beter is?
Zijn ogen zitten elke ochtend pot-dicht. Het lijkt wel of hij Mike Tyson is tegengekomen. Dan raakt hij in paniek. Als je wakker bent maar het blijft donker dan snap je daar als baby natuurlijk niets van.
Met lauw gekookt water probeer ik het open te weken en dan de gel erin te druppelen. Ondertussen brult Tristan natuurlijk de hele boel bij elkaar. Het lijkt bijna op een middeleeuwse martelpartij. Ik hou me voor dat hij er beter van wordt, maar het is een traumatiserende ervaring voor het hele gezin.
Wel prettig dat het slapen weer iets beter gaat. Hij komt nu nog maar twee keer: rond 23.00 uur en rond 03.00 uur. -Zou dat komen omdat hij tussendoor nog wel wakker wordt, maar besluit door te slapen omdat hij zijn ogen niet kan open krijgen?
Ik hoop dat de ontsteking onder controle kan krijgen door vandaag goed zijn ogen schoon te houden en de gel te druppelen. Dat laatste is nog een probleem, want je hebt er minimaal 2 man voor nodig om hem in bedwang te houden.
Wish me luck..

No comments:

Post a Comment