Sunday, January 22, 2006

Nana's verjaardag

21 januari is de dag dat mijn moeder jaarlijks 49 wordt. Prachtige dag! Dus we zijn met de hele familie bij Het Gerecht aan de Dijk gaan eten. Erg gezellig, maar natuurlijk ook spannend met een baby. Bij gebrek aan kinderstoel hadden we zelf maar een kinderstoel meegenomen en ook de kinderwagen voor als hij een tukje wilde doen. Kortom: hele zaak werd verbouwd omdat wij een hapje wilde eten. Had voor Tristan zijn favoriete gerecht meegenomen: pasta met een beetje olijfolie en paprika (natuurlijk). Het was erg gezellig. Tristan aan het hoofd van de tafel met zijn stoel, en lekker bunkeren. Aan het einde van ons hoofdgerecht was hij toch wel moe, dus heb ik hem in de wagen gelegd. Met 5 minuten, zonder een kick te geven, lag hij heerlijk te slapen. Bediening was diep onder de indruk. En mijn moeder genoot zichtbaar: al haar dierbaren verzamelt om de tafel om haar nieuwe levensjaar in te luiden.
-Domme Roland en Nienke waren de camera vergeten.. gelukkig had Opa T zijn camera wel bij zich en hoop ik spoedig zijn foto's te ontvangen die ik dan hier weer zal posten.

No comments:

Post a Comment