Tuesday, November 15, 2005

Voorstellingen en griep

Vrijdag en zaterdag waren de eerste (gevreesde) voorstellingen van Midzomernachts droom. Het was echt geweldig. De eerste avond was het publiek wat stroef, maar de tweede avond waren de reacties dolenthousiast! Dat is toch leuk om te horen. Zelf ben je een jaar -en met deze voorstelling zelfs 1,5 jaar- bezig om een stuk uit te werken en aan het einde weet je eigenlijk niet meer of het wel of niet een geslaagde voorstelling wordt. Gelukkig is er dan enthousiast publiek om je daarvan te overtuigen.
Het was ook heerlijk om te doen. Als je niet meer teveel bezig bent met je tekst kun je lekker gaan acteren en proberen wat leuks neer te zetten. En in de rol van Puck, de plaaggeest is dat helemaal heerlijk! Ben lekker los gegaan.
Jammer was wel dat ik me vrijdagnacht niet lekker begon te voelen en dat dat zaterdag gewoon doorzette. Verschrikkelijke keelpijn, koorts, snotterig en gewoon algehele maleise.. Na temperaturen bleek ik inderdaad koorts te hebben. Ben t/m maandag niet lekker geweest. Gelukkig was het niet zo erg en kon ik gewoon mee doen. Maar om optimaal te genieten hoop ik bij de voorstellingen van 2 en 3 december wel helemaal lekker te zijn. Dit stuk is te leuk om maar half te beleven!

No comments:

Post a Comment