Friday, November 11, 2005

Uitgeslapen


Yeah! Vandaag is het voor het eerst echt gelukt: door- en uitslapen. per nacht komt Tristan gemiddeld 2 keer. En nu eet hij veel, maar ik kan me niet voorstellen dat hij al die keren ook echt honger heeft. En een keertje echt lekker doorslapen is na 6,5 maand toch best wel lekker...
Vannacht probeerde Roland hem te foppen met een speen. Hebben we al eerder gedaan, maar dan werd hij een uurtje later alsnog wakker. Nu lukte het! Om 03.30 besloot hij door te slapen tot 07.15! Een echte nacht van 01.00 tot 07.15!
En toen werd het nog mooier. Nadat Roland was opgestaan wilde meneer nog meer slapen. In zijn eigen bed hield hij het uit tot 10.40! Ik was zelf voor die tijd lang uitgeslapen. En ik kan me niet meer heugen dat ik uit mezelf ben wakker geworden. Wat heerlijk!

Vanavond de premiere voorstelling van Midsummer nights dream(zie http://Koulissen.Blogspot.com) en ik heb er nu helemaal zin in!

No comments:

Post a Comment