Saturday, December 26, 2009

Hooked

Sinds ik m heb kan ik er niet meer vanaf blijven. Ik heb al zeker twintig apps gedownload, blijf onderzoeken hoe ik het makkelijkste mijn foto's kan plaatsen en speel alle spelletjes die ik tegenkom. Ik kan zelfs al behoorlijk snel typen met het touchscreen toetsenbord.
Volgens mij kennen mijn kinderen straks alleen nog de kruin van mijn hoofd omdat ik voortdurend naar dat schermpje staar.
Maar het is zo leuk, zo'n nieuwe gadget.

Ik hoop maar dat de nieuwigheid er snel vanaf is..




- Gepost vanaf m'n iPhone

3 comments:

  1. Geef ze een DS, dan val jij niet meer zo op ;-)

    Fijne kerst!

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:28 PM

    He zo zie ik er ook de hele dag uit.....

    Groet
    Patries

    ReplyDelete
  3. gefeliciteerd met je iPhone, Nienke, 2010 kan niet meer stuk!
    gr
    Karen

    ReplyDelete