Thursday, July 19, 2007

Zus echt weg nu

Afgelopen weekend zijn Mette en Martijn echt in hun nieuwe huis getrokken. Het begon op vrijdag met een housewarming. Liep een beetje uit de hand: ik waggelde rond 4 uur 's nachts mijn bedje in..
Zondag de echte verhuizing. Mama en ik deden de catering. Was heel gezellig met al die verhuizende mensen (12!) over de vloer. Alles verliep prima en tegen 16.00 uur was alles over.

Pluk had gelukkig geen last meer van zijn oor: "dokter met lichtje in oor schijnen, Tristan au in oor, oor helemaal schoon nu, Tristan geen au meer". Dus dat was dat. Wel bleef ie slecht slapen en was hij dus behoorlijk moe. Maar hij vond het hele verhuisgebeuren razend interessant en vermaakte zich prima met al die mensen.

Aan het einde van de dag gezellig met zijn allen gegeten en toen terug naar ons huis. Toen ik tegen 11 uur gesloopt in bed stapte was het akelig stil boven mijn hoofd . Het leek wel stiller dan wanneer ze gewoon op vakantie waren. Lekker rustig wel... ;-)
Dinsdag hebben we natuurlijk wel weer samen gelunched. In haar huis deze keer. Voelde gelukkig als vanouds. Misschien gaat dat hele verhuisidee toch nog wennen.

No comments:

Post a Comment