Monday, November 20, 2006

Bert en Ernie; hier zijn we dan

Tristan vond het prachtig. Vooraf begreep hij er geen bal van: we gaan vandaag met andere kindjes spelen. Maar toen hij er was snapte hij het prima. Hij ging direct los in de speelgoedkast.
Ik stelde me voor aan wat andere ouders. De sfeer was goed. Er stond -gelukkig- ook koffie. Er waren behoorlijk wat oudere kindjes. Van Tristans leeftijd was er 1 meisje; Ida geboren eind december. Dat klikte wel want ze waren regelmatig bij elkaar in de buurt te vinden, maar echt samen spelen was nog wat moeilijk.
Toen was het tijd voor crackers met yoghurt. Twee werkte hij er zonder blikken of blozen weg, maar de yoghurt was even wennen. Die was drinkbaar gemaakt met water en volgens mij heeft hij toch liever het pure spul.
Na de crackers was het 10 uur geweest en ben ik een uurtje weg gegaan. Toen ik terug kwam was hij in de speelgang aan het spelen met andere kindjes. Hij had het reuze naar zijn zin. Kwam me direct autootjes laten zien en een dikke knuffel geven. Vraag me af of ie wel had opgemerkt dat ik er niet meer was..
Donderdag is de tweede wendag, dan mag hij tot 12.30.

No comments:

Post a Comment