Friday, March 19, 2010

Borrelbusje

Vandaag kon ik het busje halen. Nog even gedoe om dat geld van de rekening te halen. Waarom kun je zelfs met legitimatie niet beschikken over je eigen geld? Maar dankzij papa kwam alles toch nog goed.
Met pluk naast me reed ik terug. Hij viel prompt in slaap door het geronk van de dieselmotor. Een goed teken!
Thuisgekomen natuurlijk alle apps (knopjes, metertjes, schuifjes en lichtjes) getest.
Ik wilde direct antwoord op essentiele vragen als "hoeveel water gaat erin?" (heel veel), "hoeveel water komt eruit?" (net zo veel gelukkig), "doet m'n boiler het?" (ja) en "hoe spoel ik het toilet door?" (met de douchekop?!).
Het viel niet tegen.
En toen was het tijd voor de vaste vrijdagmiddag gebeurtenis. Een fijn glaasje met de familie. Natuurlijk in de camper. Kon ik meteen testen of de borrel app het ook deed.
Geslaagd met vlag en wimpel.


Met buurvrouw


Zus en mama


Papa


Hapjes

- Gepost vanaf m'n iPhone

2 comments:

  1. Anonymous11:51 PM

    Yiehaaa! De VrijMiBoBu!!!

    Hij is goedgekeurd!

    Kusz
    jeZusje

    ReplyDelete
  2. Nee, nee, dit is de logeerbus! Alle kindjes in de bus te slapen leggen, alle papa's en mama's aan de zuip en blijven slapen, babyfoontje, en iedereen de volgende ochtend gezond weer op :-)

    Wanneer komen jullie?

    Toen we klein waren mochten we altijd spelen inde camper van de ouders van vriendin M. Tha Bomb, was dat !

    Ik voorzie mooie tijden :-)

    ReplyDelete