Monday, October 12, 2009

Korte film

Dus ik ben bezig om van 'Helemaal-geen-journalist' een 'Multimedia-journalist' te worden. Al een paar jaar eigenlijk, dat is niets nieuws. Wat wel nieuw is, is dat ik tegenwoordig ook filmpjes maak. En om te oefenen in monteren heb ik het filmpje hieronder gemaakt. Leuk met privemateriaal van een wandeling tijdens onze vakantie.
Voor mij een bijzondere wandeling want we liepen naar het huisje waar ik vroeger veel vakanties heb doorgebracht. Met mijn ouders kwam ik er zeker twee keer per jaar, maar liever vaker. Toen ik wat ouder was ging ik er naar toe met een vrienden en ik ben er wel eens met Lief alleen geweest. Het is het ultieme plekje op aarde. Het ligt verscholen in de bossen in de Dordogne in Zuid Frankrijk. Zeker een half uur rijden van de bewoonde wereld.
Voor iedereen die even tijd heeft: hier onder een korte film van 7, 5 minuten.



En iedereen die nog meer tijd heeft kan via deze zoekopdracht meer pareltjes van mijn hand vinden (uch). Een mix van columns, nieuwsstukken en videoreportages.

No comments:

Post a Comment