Sunday, September 06, 2009

Leuke klok, maar waar die klepel toch hangt...?

Pluk op de bank kijkt naar de halve finale damesvoetbal? Hij heeft het zelf opgezet dus het zal wel.
Ik ben aan het werk achter de computer, een avonddienst thuis

"Yeah Yeah, je kan het!!"
"Schat, kan het wat zachter je broertje ligt hier te slapen"
...

"Yeah, kom op!!!"
"Pluk, iets zachter ik zit te schudden achter mijn toetsenbord"
"Maar ik moet aanmoedigen"
"Oh, ben je voor de oranje of voor de witte vrouwtjes?"
"Voor de gele, want die zitten er ook tussen"
"Dat is de scheidsrechter, die zorgt dat alles goed gaat. Kan het nu wat zachter alsjeblieft"
"Ja, maar ik moet aanmoedigen want ik denk dat Michael Jackson er tussen zit"

**Kleuters RULE!!**

1 comment:

  1. hahahahaaa, heel cute.
    Wat kunnen die kleuters toch grappige dingen zeggen. En vragen. Mats onderweg, out of the blue: mam, wat gebeurt er als je een kanonskogel in een boom schiet? ...

    ReplyDelete