Tuesday, December 16, 2008

Oprah Winfrey kijken

Dus nu zit ik thuis. Mijn zwangerschapsverlof is begonnen. Vannacht echt hels geslapen en mijn huishoudelijke hulp komt net binnen, dus ik kan niet naar bed. Het is ook pas half elf, dus dat kan later nog.
Dan maar boodschappen doen. Op Albert.nl, want het tillen van zware dingen is me gisteren opnieuw nadrukkelijk verboden door mijn fysiotherapeut. Terecht ook, want ik kan nog geen wasmand de trap op dragen; ik heb mijn handen nodig om mezelf aan de leuning omhoog te trekken. Dat valt dus ook af: de was doen.

Ik voel me nu al nutteloos.
En het is pas de officiele 'dag 1' van mijn verlof..

Wat kan ik doen, behalve slapen, een blogje schrijven en met koekjes en thee op de bank hangen en Oprah Winfrey kijken?

Later vanmiddag komt de hulp bij het klussen. Dat is fijn, die spreekt Nederlands en dan heb ik tenminste wat aanspraak (heb prototype hulp: ze spreekt alleen Spaans).

1 comment:

  1. Ik zou zeggen, doe een cursus Spaans! Daar hoef je geen zware dingen voor te tillen, je bent wel nuttig bezig en je hebt meteen aanspraak als je huishoudelijke hulp er weer is ;-)

    ReplyDelete