Friday, February 22, 2008

Stiekume kadootjes

Oke het is nog wel even weg, maar eind april is het weer zover. Dan wordt de kleine boef 3. En omdat je als moeder altijd opzoek bent naar het beste, voor de beste prijs moet je soms wat kunstgrepen uithalen.
Deze week waren bij de Lidl Eichorn houten treintjes, en een houten garage in de mega-aanbieding. Ik kon het echt niet laten. Zeker niet na het succes van de houten brandweerkazerne die we hem voor sinterklaas kado hebben gedaan. Dagelijks hoor ik: "kom, mama, gaan met de brand spelen".
Omdat kiezen ook al nooit mijn sterkste kant is geweest moesten ze alletwee mee. Maar zie die maar eens ongezien de winkel uit te krijgen. De laatste keer dat ik dat probeerde had hij het meteen door en kon ik alleen de vrede bewaren door hem 's middags al de hijskraan die ik voor sinterklaas had bedacht kado te doen. (oke, ik ben zwak..)
Dus kind en nana geparkeerd tussen de pasta en de rijst, samen met de overvolle boodschappenkar. En dan zelf met twee reuzachtige dozen ongezien de winkel verlaten. Ergens halverwege hoorde ik nog schreeuwen: "Mammaaaah!!". Stug volgehouden, dozen in auto verstopt en haasje-repje terug de winkel in. Doen of er niets was gebeurd. Werd een beetje vreemd aangekeken, maar het was gelukt!
Nu nog proberen om alles lang genoeg geheim te houden. Is nog lastig: wil er zelf ook zo graag mee spelen...

No comments:

Post a Comment