Monday, May 15, 2006

Mooi weer!

Heerlijk weer was het afgelopen week. We leven weer helemaal in de tuin. de loopkar die we van Patries hebben gekregen is daarbij helemaal het einde. Je zet Tristan erin en hij rent door de tuin. Als een razende roeland gaat hij over het paadje van de voor- naar de achterkant van de tuin en weer terug. Erg grappig om te zien.
En veilig, want als je hem loslaat zonder kar dan eet hij de tuin leeg en vermoord vrolijk alle bloempjes.
Ik vond het wel moeilijk om twee dagen op strategische sessie met mijn werk te gaan. Arme gehandicapde Roland die het alleen met pluk moest zien te redden. Dat ging natuurlijk niet. Gelukkig waren er veel lieve mensen die ons geweldig hebben geholpen: Rolands moeder, mijn vader en zus. Iedereen heeft zijn bijdrage geleverd. Mette was zelfs bereid om 's nachts te komen helpen.. maar Pluk besloot door te slapen. Roland had een heerlijke nachtrust.. en ik niet want ik stond natuurlijk tot diep in de nacht te swingen met mijn collega's.
Toen ik vrijdagavond terug was bleek dat ze me niet eens gemist hadden. Gelukkig maar.

No comments:

Post a Comment