Saturday, February 13, 2010

Slaapverwekkend

Bolletje krijgt tanden en kiezen. Het duurde even, hij was bijna een half jaar bugs bunny met alleen de vier voortanden, maar het lijkt of nu alles tegelijk komt. Dus slapen zit er even niet in. Nouja, afgelopen nacht was prima (Dentinox rules), maar de afgelopen weken heb ik door slaapgebrek in een soort schemerzone doorgebracht.
Een geweldige app op mijn iPhone houdt precies voor me bij hoe weinig ik slaap. De Sleepcycle alarm meet op basis van de bewegingen of ik diep slaap, of ik in eeen droomfase zit of dat ik wakker ben. Hieronder een kleine overzicht van wat ik zoal doe 's nachts. Een hoge piek is wakker, een lage is diepe slaap. Ertussen in zit de droomfase. Hij geeft het aantal uren dat ik in bed heb gelegen, maar daar moet jezelf het aantal minuten dat ik wakker was vanaf trekken.



Afgelopen nacht was Geweldig!


Maar gisteren was Slecht


Deze was ook ok


Maar dit was drama


- Gepost vanaf m'n iPhone

No comments:

Post a Comment