Friday, October 26, 2007

"Ik ben uit"

Grap van de week:

Pluk heeft van zichzelf de energie van een enorme wervelwind en is druk aan het spelen. Opeens staat hij stil. Het enige dat beweegt zijn zn ogen. Die kijken of iemand zich met hem bezig houdt. Met minimale lipbeweging zegt hij: "ik ben uit". En als je niet snel genoeg reageert: "het knopje zit op mijn been". De bedoeling is dan natuurlijk dat je hem weer aanzet zodat hij weer kan bewegen.

Hilarisch!

Ps: Deze grap kan ook heel goed tijdens het winkelen, in bad, of tijdens het eten. En het knopje kan ook op zijn arm zitten of op zijn buik.
Pps: Uitzetten kan ook, maar natuurlijk niet op de momenten dat je dat het liefste zou willen

3 comments:

  1. Hahaha, fantastisch. Wat zijn peuters toch grappig!!

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:04 PM

    hihi
    dit is echt heel leuk.
    Ga ik ook eens proberen bij Mats
    hahaha

    ReplyDelete
  3. Ooooh! Een uitknop! Die heb ik op mijn beide kinders nog niet gevonden!

    ReplyDelete