Wednesday, April 26, 2006

Bijna 1

Zaterdag is het zo ver. Dan is het alweer een jaar geleden dat ik moeder werd. Het lijkt nog zo kort geleden. Kan echt niet geloven dat een jaar zo snel voorbij kan gaan. Als kind leek het een eeuwigheid tot je volgende verjaardag.
Nu lijkt mijn bavalling pas een week geleden...
Maar goed, ook nu zijn de voorbereidingen in volle gang: taart besteld, slingers aangeschaft en de hapjes in voorbereiding. Spannend: dit wordt ons eerste eigen kinderfeestje.
Ik was geheel onvoorbereid: vragen als "heb ik wel genoeg balonnen" en " wat moet hij uitdelen op de creche" komen opeens beklemmend op je af.
Maar ik denk dat ik alles onder controle heb. Hoewel: hij krijgt een sesamstraat-taart.. maar van sesamstraat heeft hij nog nooit gehoord. Net is door opa zijn eerste kadootje naar binnen gedragen. Zo groot dat ik amper nog door de deur kan. Ik hou mijn hart vast..
Maar voor de trouwe blog-bezoekers:
komt dat zien: kinderfeestje op de jennerstraat. Op 29 april (verplaatsen ze gewoon koninginnendag naar Tristans verjaardag..) in de tuin, als de zon schijnt. Stuur even een mailtje op nienke@post.com, dan zorg ik voor genoeg taart.
En wens me sterkte.

Nienke

No comments:

Post a Comment