Wednesday, March 09, 2011

Gillen!

Vandaag voor de checkup bij twee jaar naar het consternatiebureau. Bol is goedgekeurd. Hij is perfect gemiddeld. Da's ook wel eens aardig voor de verandering.

Wat niet zo gemiddeld was, was het geluidsniveau waarmee hij zijn opwachting maakte. Hij vertikte het om zijn kleren uit te trekken. 'Ik ben twee en ik gil NEE!'

Maar ik bleef kalm. (Of verdoofd, want was de avond ervoor tot te laat in de stad geweest.)  En ik kreeg zelfs een compliment van de arts: 'wat gaat u daar goed mee om. Zo kalm.'

Heb de ware toedracht voor me gehouden.

1 comment:

  1. Leuk om je blog te lezen.
    Ik was ook vorige week bij het consultatie bureau, maar dan voor de 8 maanden check.
    dus dit kan mij nog tewachten staan.
    Hij is wel goed , ik ben twee en ik gil nee.
    zei jij niet, Je bent pas twee dus je gaat gewoon mee ?

    ReplyDelete